fredag 8 juli 2011

På väg till trädgård och pol med min nya androida mobil HTC S







Styrketräningen gick bra idag, trots att svettpärlor letade sig ner över ansiktet. På väg hem med bussen (som inte hade luftkonditionering) fick jag ett SMS om att min mobil fanns att hämta på ICA och det gjorde jag.


Först ska jag ladda batteriet och sen flytta över SIM-kortet från min gamla mobil. Det ska jag göra ikväll då det är svalt, för om en stund kommer yngsta dottern med "killarna" och skjutsar mig till äldsta dotterns hus, där de ska bada. Själv ska jag vara kattvakt där under helgen.

Trädgården och polen väntar!  Månne det är 30 gr idag?

Trevlig helg!


1 kommentar:

  1. Hejsan !

    Har inte glömt bort Dig, nejdå.Men det har varit så mycket annat så jag har inte varken haft lust eller ork/tid att läsa alla mina följebloggar.

    Den nya mobilen satte mig ur funktion också.Lagom jag betalt och lärt mig den jag hade "pracka" han på mig en ny.Jag hann inte stoppa det,påstridig charmig försäljare.På Mobilizera här i stan.
    Två år framför mig, men jag ska ha den andra med kontantkort, tills jag lärt mig den nya alternera emellan.
    Hoppas allt är bra med Dig och den där hmska sjukdomen, trodde ett tag jag hade den för ögona rann och munnen krut-torr.
    Båda avhjälpt med droppar för ögonen o.Salivia spray till munnen.
    Allt frid o.fröjd.
    Sol &värme sprider sig över mig.
    Måste ut för att träffa folk,annars mår jag inte bra.

    kram Mi

    SvaraRadera