torsdag 19 januari 2012

Efter någon timmes mixtrande funkar det att kommentera

Jag satt igår och  mixrade fram och tillbaka med funktionen Inställningar och nu funkar det att kommentera för mig.  Här finns länken till Google Support och Här finns beskrivningen av kommentarer och bakåtlänkar. Men för att kommentarerna skulle funka räckte inte det utan jag fick också gå på Inställningar, Arkivering och klicka ja för Aktivera inläggssidor. Det är inte säkert att det är samma fel hos alla som har svårt att kommentera, men i vilket fall kan man gå in på Google Support och göra som jag läsa anvisningarna. Informationen är dålig och inte speciellt användarvänlig. Hoppas att det inte är något mer som krånglar.

Tyvärr blir det inget kommenterande idag då jag får ont i ryggen av att sitta för mycket vid datorn. Så nu lägger jag mig och slappnar av på spikmattan.

Ha det gott!

/Kajsastina

2 kommentarer:

  1. Hejsan !

    Ja det gör Du rätt i. Jag har också fått order om att ställa mig upp efter en halvtimme och stå ett tag, sedan stå när jag talar i telefon, haha, pratar sällan i den numera.Fast igår gjorde jag det sittandes i en timme 3 minuter o.21 sekunder med min f.d.svägerska Karin.Som konstaterade att hon var 8 år äldre än mig.Hon är den enda som hållit kontakten med mig efter skilsmässan.Fast hennes man min X-makes styvbror dog i Mars -94.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Det finns också information på sidan "Fixa din blogg". Bra att den ena efter den andra nu börjar få ordning på kommentarsfunktionerna igen!

    SvaraRadera