måndag 9 januari 2012

Påminnelse om min tävling


Påminner om min tävling för att fira att bloggen passerat 10 000 besökare! Klicka på länken här.

Det är två helt nya böcker och två som jag läst själv. Jag fick Kärlek vänskap hat av Alice Monroe i julklapp, men hade den redan på engelska. Love friendship hate. Hennes noveller är mycket bra och passar bra att läsa då man har en stund över.

I morgon måste jag iväg och köpa en ny musknapp - det går inte att markera så bra längre. Jag vill helst ha en sladdlös. Jag ska i alla ta mig till styrketräningen en timme, så då passar jag på.

/Kajsastina

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för din kommentar hos mig.
    Köpte en sladdlös mus för ett tag sedan men den fungerade inte tyvärr. Så det blir till att lämna tillbaka den vid tillfälle.
    Ha det gott.

    SvaraRadera